Saturday 25 June 2011

aku absent..

jeng jeng aku tak p sk0la hari nyh . bkan mlas naa tpii dmam . *dmam lhaa canad kan . hehe . cian aku kan . nyh lhaa satu satu nyaa keja yg aku buad hari nyh .  update bl0g aku yg huduss nyh . bwink lhaa plak tak p sk0la . d0wk umah mcm 0wg gila d0o . lantak lhaa kau dyla , cpe cu0h tak p .

weyy2 , kemarin an pr0m0si pmbukaan PASAR MINI TER0I tauu . ramai 0wg gila d0o . mcik2 p0wn sibuk lhaa d0wk p memb0r0ng sakan kt situ . mntang2 uh kami buad pr0m0si hrga mrah . suma pakat mmb0r0ng sakan lhaa . tak engat dunia nak hbaq . kami da buad jmuan mkn2 gak naa . mkn bhun jea lhaa . bjet kurang , haha ! tuu p0wn lincin d0wg sapu . *tak pt0t bt0y aku .

0kays ! yang pnting suma pkeja pkat sket pinggang naa . termasuk aku lhaa tuu . aiyakk ltyh d0o . jasa mu dikenang naa . haha ! tapa2 pkat2 p spa lhaa urut satu bdan . hee . thengkiuss makteh c0z bagi baju psar mini ter0i yg besar gedabak tuu *bersyukur lhaa dyla 0ii . s0 keyh besar p0wn cute lgik tauu . kfine aku prasan s0wg2 . hee . ta abis2 kau prasan dyla . kfine , aku dah melalut . keyh2 . see u later . kbai ^_^

No comments: